Sex små stjärnor!

Embryologen ringde precis. Av våra sju ägg hade hela sex befruktats. Hurra!

Hon är inte dum, hon embryologen. Förra gången blev få ägg befruktade, så nu anpassade hon sig efter vad hon lärde sig om våra ägg och spermier då. Och det gav resultat. Den vetenskapliga metoden när den är som finast.

Vetenskap är coolt, för det funkar.

Två embryon får jag imorgon, fyra till frysen. Och jag är inte besviken längre, för det blev fler embryon än förra gången, vilket ju var målet. Nu ska det bara bli ett plus som kvarstår i nio månader och en frisk knodd också. ”Bara”. 😉

13 responses to “Sex små stjärnor!

  1. Låter lovande! Hoppas, hoppas allt faller på plats nu!

  2. Underbart!! 😀 grattis och lycka till med ruvningen!
    Kram

  3. Toppen, håller tummarna!

  4. Tjoho!
    Som jag skrev tidigare så tror jag benhårt på detta! Yeaj!
    kram

  5. Grattis till de fina stjärnorna!
    Hoppas!!!!

  6. Va kul att läsa att det gått så bra och att ni fick så bra resultat. Håller tummarna nu för att de växer till sig nu och gosar in sig livmodern! Hoppas 🙂

  7. Hurra! Fantastiska nyheter! Fick du några svar på varför de inte odlar emryona längre?

  8. Oj det var ett bra resultat!! Jag kniper tummar!

  9. Härligt med bra resultat! Nu hoppas jag med er att det går vägen!

  10. Tack alla för hejarop och pepp! Ni är så fina allihop att jag blir tårögd. Och det är nog inte bara hormoner… 😉

  11. Håller tummarna för er! 🙂

Kommentera

