Facebook

Igår fick jag plötsligt massor med trafik till min arga bloggpost Den ofrivilligt barnlösas försvarstal. Trafiken kom från Facebook (men jag kan naturligtvis inte se från vems konto).

Tack du som delade min text på Facebook. Tack alla ni som läser.

6 responses to “Facebook

  1. Jag tycker att den texten är förbannat bra.

    Skaffa husdjur har jag aldrig hört, men det där med att ”slappna av” har jag tom hört från läkare… I bloggsfären har många kommentarer kommit om tex vårdkostnader men de har jag skällt tillräckligt många gånger på redan, ska inte göra det igen.

    Jag hoppas du har det bra och mår bra!
    Kramar

    • Tack! Jo, det är en av de texter jag är mest stolt över själv, så det är såklart jätteroligt att det är just den som blir uppmärksammad.
      Ingen i mitt kommentarsfält har pratat om vårdkostnader (men en del av de väldigt få i vår närhet som vet om vad vi gör). Intressant hur olika det blir.
      Kram

  2. Helt rätt att du fick uppmärksamhet för den texten, för den slår huvudet väldigt mycket på spiken!
    Hoppas allt är bra med dig!

  3. Hej! Det var jag som delade! Vink vink.

Kommentera

