Lillpotäten vinkade! (V 13, 12+2)

Ultraljud idag. Efter viss försening fick vi komma in till gynekologen, samma som gjorde graviditetsultraljudet. Hon plockade upp min journal, konstaterade ungefär hur långt gången graviditeten var, och sa att hon ville göra ett vaginalt ultraljud. Jag hade ju hoppats slippa nu, men vi var där för att se lillpotäten. Och henom fick vi se nästan direkt. En liten sprattlande vinkande krabat som snurrade runt. Ben, armar, aorta och hjärna syntes.

Lillpotäten vinkade åt oss. Just nu är allt fantastiskt.

12 responses to “Lillpotäten vinkade! (V 13, 12+2)

  1. Grattis!! Och heja potäten!!

  2. Åh, grattis till det! Hurra!

  3. Härligt!

    Kram

  4. Underbart!! Och hurra!

  5. Kul att höra, hurra!:)

  6. Nu är jag förvisso gravid (fick även se min krabat igår) så är lite känslosam, men att läsa det här gjorde mig så glad att jag började gråta. Det är ju helt fantastiskt och bättre utsikter kan ni ju inte ha! Njut och tillåt er glädjas lite i förväg. Grattis!

  7. Hurra så fantastiskt!!!

  8. Grattis till varje framsteg för lilla potatisen! Härligt att läsa!

  9. ❤️❤️❤️

  10. Hej Ebba!
    Hittade er trevliga blogg av en slump
    🙂
    Grattis till graviditeten!!! ❤️

    Kram från B

Kommentera

